😭😭😭
نورو تموم شددددد😭😭😭😭
دگ عشقمو نمیبینممممم😭😭😭 تا اینترنی😭😭😭 تا سال دگ😭😭😭😭 من دلم براش تنگ میشه😭😭😭😭
ولی امروز عکس گرفتیم😎 با عششششقممممم😎
لحظه ی آخر گفتم بهش اقای دکتر اگه میشه یه عکس هم با هم بگیریم امروز روز آخرمونه😎😎😭😭😭😭😭
گفتش کجا بگیریم؟؟؟ منم گفتم هر جا شما راحتین😭😭😭
و چون طبقه هم کف بودیم و دم در رفت بیرون گفتش اینجا بگیریم😭😭😭😭

من وسطی م😭😭😭
تهشم گفت عکس رو به ما هم برسونینااا😭😭😭
منم گفتم باشه😭😭😭
حالا شماره شو ندارمممم😭😭😭
تو گروه واتساپ هم نییسسس😭😭😭
من از الان دلم براش تنگ شدهههه😭😭😭😭
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت 13:5 توسط Gozal
|