نورو تموم شددددد😭😭😭😭

دگ عشقمو نمیبینممممم😭😭😭 تا اینترنی😭😭😭 تا سال دگ😭😭😭😭 من دلم براش تنگ میشه😭😭😭😭

 

ولی امروز عکس گرفتیم😎 با عششششقممممم😎

لحظه ی آخر گفتم بهش اقای دکتر اگه میشه یه عکس هم با هم بگیریم امروز روز آخرمونه😎😎😭😭😭😭😭

گفتش کجا بگیریم؟؟؟ منم گفتم هر جا شما راحتین😭😭😭

و چون طبقه هم کف بودیم و دم در رفت بیرون گفتش اینجا بگیریم😭😭😭😭

من وسطی م😭😭😭

تهشم گفت عکس رو به ما هم برسونینااا😭😭😭

منم گفتم باشه😭😭😭

حالا شماره شو ندارمممم😭😭😭

تو گروه واتساپ هم نییسسس😭😭😭

من از الان دلم براش تنگ شدهههه😭😭😭😭