یکی از عللی ک خودمو نمیکشم اینه ک میترسم فقط کارم به بیمارستان بکشه و نمیرم
حالا منو ببرن بیمارستان هم من نمیگم خودکشی کردم و فلان قرصو مثلا خوردم ک :))))
ولی حتما ازمایش ادرار میگیرن و میفهمن و اونجا آبروم میره :)))
متاسفانه قرصی هم تو خونه نداریم ک بدونم حتما میکشه
حتی سم درست حسابی هم نداریم :|||
یه سم خریده بودیم واسه مورچه ها ک حتی همونارم نمیکشه :|||
من بخورم فک کنم برعکس عمل کنه طول عمرم بیشتر شه :)))
یه حشره کش هم داریم ولی فکر نکنم بتونه خوب و سریع عمل کنه ://
به hanging هم فکر میکنم ولی حقیقتش هنوز عرضه شو ندارم
یه راه سریعتی و بی درد میخوام😁