دلم برای بی پرده نوشتن از غصه هام تنگ شده
ولی متاسفانه دستم به نوشتن نمیره
شاید اگر مینوشتم بهتر میتونستم کنار بیام با شرایط
+ نوشته شده در جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت 21:52 توسط Gozal
|
دلم برای بی پرده نوشتن از غصه هام تنگ شده
ولی متاسفانه دستم به نوشتن نمیره
شاید اگر مینوشتم بهتر میتونستم کنار بیام با شرایط
چرا وقتی رفتیم دریا نصفه شب نرفتم خودمو غرق کنم؟؟
Done✔️
🥰🥰🥰
لعنت خدا بر درد های پریودی
دیروز تا حالا مرررردم از درد
از تنبلی خودمم هس
کشیکما ولی تنبلیم میاد تا داروخانه برم و دارو بگیرم
از داروهای داخل بخش هم فکر نکنم بدن اینجا
نپرسیدم