گفته بودما تو ی کانال تلگرامی مینویسم؟؟؟
امروز صبح فهمیدم یکی از هم شهری هام اونجا هست و یکی یکی دارم ممبرا رو ریموو میکنم
اون نقطه ی امن و آرومم رو هم از دست دادم...
+ نوشته شده در شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 17:33 توسط Gozal
|
گفته بودما تو ی کانال تلگرامی مینویسم؟؟؟
امروز صبح فهمیدم یکی از هم شهری هام اونجا هست و یکی یکی دارم ممبرا رو ریموو میکنم
اون نقطه ی امن و آرومم رو هم از دست دادم...
خیلی حالم بده
خیلی تنهام
خیلی بی کسم
اینجا تنها جاییه ک میتونم بنویسمش
دلم میخواد بمیرم
دلم میخواد دگ نباشم
من این زندگی رو هیچوقت نخواستمش
تو حال الانم اینجا تنها جائیه ک میتونم راجبش بنویسم
خیلی غصه دارم
غم دارم
خیلی تنهام
من خیلی تنهام
زندگی خیلی بد داره باهام تا میکنه
خیلی بد
حتی کسی رو ندارم ک بهش بگم تنهام و غصه دارم و اون براش اونقدر مهم باشه ک وقت بذاره برای تنهایی و غمم