گفته بودما تو ی کانال تلگرامی مینویسم؟؟؟

امروز صبح فهمیدم یکی از هم شهری هام اونجا هست و یکی یکی دارم ممبرا رو ریموو میکنم

اون نقطه ی امن و آرومم رو هم از دست دادم...

خیلی حالم بده

خیلی تنهام

خیلی بی کسم

اینجا تنها جاییه ک میتونم بنویسمش

دلم میخواد بمیرم

دلم میخواد دگ نباشم

من این زندگی رو هیچوقت نخواستمش

تو حال الانم اینجا تنها جائیه ک میتونم راجبش بنویسم

خیلی غصه دارم

غم دارم

خیلی تنهام

من خیلی تنهام

زندگی خیلی بد داره باهام تا میکنه

خیلی بد

حتی کسی رو ندارم ک بهش بگم تنهام و غصه دارم و اون براش اونقدر مهم باشه ک وقت بذاره برای تنهایی و غمم