این دامن خوشگلی ک دیروز خریدم🥰🥰

بند هم داره ها دامنم😁 تو عکس زیاد مشخص نیس😁 خیلیم خنکه و نرمه😁 فقط یکم نازکه 😁

اینم تاپم😆 میدونم خیلی،قشنگ نیس ولی چون جنسش خوب و قیمتش مناسب بود گرفتم🥰

اینم آبرسان کامان برای پوست چربولک من😁😁

یه ژل شستشوی صورت کامان هم گرفتم که عاشقش شدم در اولین استفاده ولی دگ عکس ندارم ازش😆😁

 

اینم اون دامنی ک دفعه ی قبل خریده بودم و کنارش یه تاپ بندی حریر خوشگل نیازمندم که هیچ جا پیدا نمیکنم😐

همون شب ک اینو خریدم یه تاپ دیدماااا  :/  ولی چون 100 تومن بود زورم اومد پول بدم😐😐  چند شب پیش هم یه تاپ دگ دیدم ولی اندازه م نشد😐😐

بندشم قشنگه ها فقط من حوصله نداشتم خوب بذارمش😁

 

عکسا رو روی تختم گرفتم واسه همین زمینه گل گلیه😆😆