خر مغزمو خورده رفتم به اکانت توییترم سر زدم و دوباره از سر گرفتمش...فقط نمیدونم چجوری باید مخفف اسم و فامیلیم رو از روش پاک کنم  -__-  چقد تنظیماتش خره  -___-  یه اسم دگ گذاشتم ولی کنارش اون مخفف رو هم نشون میده  -__-  نمیدونم چرا اینجوریه  -__-  زرم اکانتمو پاک کنم دوباره بسازم بلکم فرجی شد  :|||