توییتر
خر مغزمو خورده رفتم به اکانت توییترم سر زدم و دوباره از سر گرفتمش...فقط نمیدونم چجوری باید مخفف اسم و فامیلیم رو از روش پاک کنم -__- چقد تنظیماتش خره -___- یه اسم دگ گذاشتم ولی کنارش اون مخفف رو هم نشون میده -__- نمیدونم چرا اینجوریه -__- زرم اکانتمو پاک کنم دوباره بسازم بلکم فرجی شد :|||
+ نوشته شده در شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت 13:43 توسط Gozal
|