
ماشین جدیدمون♥
پژو 405 slx
اولین چیز گرونی که من و همسر دو تایی (شایدم همسر خودش تنهایی)خریدیم♥
بی نهایت خوشحالم...نه بابت ماشین...بخاطر اینکه همسر خوشحاله♥
شب قبل عروسی تقریبا ساعت 10 و نیم چهارشنبه شب اومد خونه♥
پ.ن:
بچه ها کامنت ها و پستاتونو تقریبا خوندم ولی اونقدی سرم شلوغه واقعا وقت سر خاروندن ندارم ://
برم خوابگاه در اسرع وقت با قدرت با پست های رگباری در خدمتتان خواهم بود
+ نوشته شده در شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت 21:27 توسط Gozal
|