ماشین جدیدمون♥

پژو 405 slx

اولین چیز گرونی که من و همسر دو تایی (شایدم همسر خودش تنهایی)خریدیم♥

بی نهایت خوشحالم...نه بابت ماشین...بخاطر اینکه همسر خوشحاله♥

شب قبل عروسی تقریبا ساعت 10 و نیم چهارشنبه شب اومد خونه♥

 

پ.ن:

بچه ها کامنت ها و پستاتونو تقریبا خوندم ولی اونقدی سرم شلوغه واقعا وقت سر خاروندن ندارم  ://

برم خوابگاه در اسرع وقت با قدرت با پست های رگباری در خدمتتان خواهم بود