آسایش-خلقیات
در رابطه با این مورد هم بگم که
منظورم این بود هرچقدرم از خلقیات و ویژگی های خودتون برای همدیگه بگین باااااااازم اونقدی که باید همدیگه رو نمیشناسین و شناخت اصلی هر دو طرف بععععد ازدواج و زندگی کردن زیر یک سقف حاصل میشه
تا وقتی زیر یک سقف زندگی نکنی و اون آدم رو هر روز با همون رفتار ها نبینی نمیتونی شناخت پیدا کنی هم به خودت هم به اون
مثلا اون میگه من همچین اخلاقی دارم و تو میگی اوکی منکه باهاش مشکلی ندارم ولی وقتی میرین تو ی خونه میبینی که اونقدرام راحت نمیتونی با این اخلاقش کنار بیای و وقتی هی هر دفعه تکرار بشه میبینی که اصن خوشت نمیاد
واسه همین من معتقدم قسمت اعظم شناخت دو طرف بعد ازدواج و با هم زندگی کردن حاصل میشه و شناخت های قبل از اون سوءتفاهمه :)
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت 19:48 توسط Gozal
|