در رابطه با این مورد هم بگم که

منظورم این بود هرچقدرم از خلقیات و ویژگی های خودتون برای همدیگه بگین باااااااازم اونقدی که باید همدیگه رو نمیشناسین و شناخت اصلی هر دو طرف بععععد ازدواج و زندگی کردن زیر یک سقف حاصل میشه

تا وقتی زیر یک سقف زندگی نکنی و اون آدم رو هر روز با همون رفتار ها نبینی نمیتونی شناخت پیدا کنی هم به خودت هم به اون

مثلا اون میگه من همچین اخلاقی دارم و تو میگی اوکی منکه باهاش مشکلی ندارم ولی وقتی میرین تو ی خونه میبینی که اونقدرام راحت نمیتونی با این اخلاقش کنار بیای و وقتی هی هر دفعه تکرار بشه میبینی که اصن خوشت نمیاد

واسه همین من معتقدم قسمت اعظم شناخت دو طرف بعد ازدواج و با هم زندگی کردن حاصل میشه و شناخت های قبل از اون سوءتفاهمه  :)