یه اخلاقی که در مورد خانواده و فامیل همسر خوشم نمیاد اینه که همه چیز و همه کس رو قضاوت میکنن و در مورد همه چیز نظر میدن!!!

مثلا دیروز در مورد سقط شدن جنین مریم به مادرشوهرم گفتم میگه که حتما بخاطر چاقی زیادشه و حتما بخاطر اون بچه ش سقط شده!! 

میدونی چیه...شاید علت اصلیش همین باشه ولی عایا واقعا به ما ربطی داره؟؟؟   درسته مریم چاقه و خب یکم این ویژگیش تو دید هست ولی دلیل نمیشه همه چیز رو به اون ربطش بدیم

ما با شنیدن این اتفاق فقط باید ناراحت بشیم و ارزوی روزهای شاد آینده رو براشون داشته باشیم نه اینکه بشینیم قضیه رو موشکافی کنیم

چون مریم فامیل و عزیز خودمه اینو نمیگم و در مورد همه همینن

و از علل اینکه من خیلی حرفا رو به همسر نمیگم همینه

خیلی زود قضاوت میکنه و رای صادر میکنه حتی در موردی که درصدی ربطی به ما نداره

بعد وقتی من میگم نباید اینجوری حرف بزنی و زشته و قضاوت نکن و ازینجور چیزا میگه تو به حای شوهرت ازونا طرفداری میکنی و طرفدار حقوق بشری و ازین چرت و پرتا  :|||

 

+مار از پونه بدش میاد دم لونه ش سبز میشه

همین بود دگ؟؟؟

البته در کنار خیلی از خصایص خوبی ک خانواده ی همسر دارن خیلی از اخلاقایی که من از بچگی متنفففرررر بودم هم دارن  :)))

 

 

پ.ن:

یکی از مواردی که مادرشوهرم به نددددرت در موردش نظر میده جاهاییه که پای من در میونه و مستقیما به من مربوط میشه  :))))

چون میدونه با کوچکترین حرف اضافه ای روزگار پسر دلبندش رو تلخ میکنم🥰🥰

واسه همینم میگه خودتون تصمیم بگیرید  :)))