یه اخلاقی که در مورد خانواده و فامیل همسر خوشم نمیاد اینه که همه چیز و همه کس رو قضاوت میکنن و در مورد همه چیز نظر میدن!!!
مثلا دیروز در مورد سقط شدن جنین مریم به مادرشوهرم گفتم میگه که حتما بخاطر چاقی زیادشه و حتما بخاطر اون بچه ش سقط شده!!
میدونی چیه...شاید علت اصلیش همین باشه ولی عایا واقعا به ما ربطی داره؟؟؟ درسته مریم چاقه و خب یکم این ویژگیش تو دید هست ولی دلیل نمیشه همه چیز رو به اون ربطش بدیم
ما با شنیدن این اتفاق فقط باید ناراحت بشیم و ارزوی روزهای شاد آینده رو براشون داشته باشیم نه اینکه بشینیم قضیه رو موشکافی کنیم
چون مریم فامیل و عزیز خودمه اینو نمیگم و در مورد همه همینن
و از علل اینکه من خیلی حرفا رو به همسر نمیگم همینه
خیلی زود قضاوت میکنه و رای صادر میکنه حتی در موردی که درصدی ربطی به ما نداره
بعد وقتی من میگم نباید اینجوری حرف بزنی و زشته و قضاوت نکن و ازینجور چیزا میگه تو به حای شوهرت ازونا طرفداری میکنی و طرفدار حقوق بشری و ازین چرت و پرتا :|||
+مار از پونه بدش میاد دم لونه ش سبز میشه
همین بود دگ؟؟؟
البته در کنار خیلی از خصایص خوبی ک خانواده ی همسر دارن خیلی از اخلاقایی که من از بچگی متنفففرررر بودم هم دارن :)))
پ.ن:
یکی از مواردی که مادرشوهرم به نددددرت در موردش نظر میده جاهاییه که پای من در میونه و مستقیما به من مربوط میشه :))))
چون میدونه با کوچکترین حرف اضافه ای روزگار پسر دلبندش رو تلخ میکنم🥰🥰
واسه همینم میگه خودتون تصمیم بگیرید :)))