💃🏻💃🏻💃🏻
عاقا نقل و نبات پخش کنین که همسر واسه خودش گوشی سفارش داد :))))
لازم نیس پول جمع کنم :)))
ردمی نوت 8 پرو
+گوشی خودمم شیائومیه و با اینکه اصلا گوشی بدی نیست من خودم با فضای سامسونگ بهتر رابطه برقرار میکنم 
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت 17:0 توسط Gozal
|