عاقا نقل و نبات پخش کنین که همسر واسه خودش گوشی سفارش داد  :))))

لازم نیس پول جمع کنم  :)))

ردمی نوت 8 پرو

 

+گوشی خودمم شیائومیه و با اینکه اصلا گوشی بدی نیست من خودم با فضای سامسونگ بهتر رابطه برقرار میکنم