تا میام یکم حالم خوب باشه یه اتفاق بدی میفته☹️

 

بعد چند روز رفتم خونمون امروز صبح قبل فرمان

مامانم کمرش درد میکنه و اینطور که بنظر میرسه عصبL5 ش درگیر شده

فعلا که به ظاهر در حال استراحته ولی کاش میشد ببرمش دکتر ک اونم باید بریم شهر دانشگاهم  و مطبا هم ک عصرا بازه و جایی هم نیس شبا بمونن

سوییت و اینام فکر نکنم قبول کنن

خونه خاله م هست ولی خب بخاطر کرونا نمیریم خصوصا که حمیدرضا هم آدم حساسیه

 

البته خب دکتر هم کار خاصی نمیکنه و ته تهش مسکن و فیزیوتراپی مینویسه و مواردی ک باید رعایت کنه ولی بازم آدم دلش خوشه که دکتر دیدتش  :(((