هعی روزگار
تا میام یکم حالم خوب باشه یه اتفاق بدی میفته☹️
بعد چند روز رفتم خونمون امروز صبح قبل فرمان
مامانم کمرش درد میکنه و اینطور که بنظر میرسه عصبL5 ش درگیر شده
فعلا که به ظاهر در حال استراحته ولی کاش میشد ببرمش دکتر ک اونم باید بریم شهر دانشگاهم و مطبا هم ک عصرا بازه و جایی هم نیس شبا بمونن
سوییت و اینام فکر نکنم قبول کنن
خونه خاله م هست ولی خب بخاطر کرونا نمیریم خصوصا که حمیدرضا هم آدم حساسیه
البته خب دکتر هم کار خاصی نمیکنه و ته تهش مسکن و فیزیوتراپی مینویسه و مواردی ک باید رعایت کنه ولی بازم آدم دلش خوشه که دکتر دیدتش :(((
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت 11:0 توسط Gozal
|