دارم تست های جراحی رو میزنم و تو دلم واسه خودم ذوق میکنم وقتی میبینم با اینکه تقریبا 1ونیم سال میشه ک کتاباشو نخوندم ولی هنوزم خیلی چیزاشو یادمه و بلدم🥰🥰🥰
اساتید داخلی عزیز یاد بگیرین لطفا😑😑
+خییلییی کم پیش میاد که یه اتند خوب و کامل درس بده و ما دانشجوها معمولا هر چیزی که بلدیم یا از اینترنامون یاد گرفتیم یا رزیدنت ها!!!
مثلا من معاینه لنف نود رو وقتی اطفال بودم از آتنا که اینترنمون بود یاد گرفتم یادمه من و صالحه رو برد بخش عفونی و رو مریضای اونجا بهمون یاد داد
یا مثلا با اینکه تا الان اینکارو نکردم ولی نیکی(اسم مستعار رزیدنت جراحی ک آقاس) چست تیوب گذاشتن رو مرحله ب مرمله برامون توضیح داد
یا مثلا دانیال رفلکس بولبوکاورنثس رو یجوری گفت برام ک من تا عمر دارم یادم نمیره و از اونموقع تو خیلی از بخشای دگ به دردم خورده!!
انسفالوپاتی کبدی رو رزیدنت سال 4 داخلی تو شب کشیکمون راند کرد برامون
tap کردن مایع آسیت شکم رو هم آتنا یاد داد ب من و صالحه
اینکه تو مریض ترومایی باید چیکار کنیم هم با نگاه کردن به کارای رزیدنتا یاد گرفتیم و اساتید هیییچیییی نگفتن
اینکه تو آسیب مثلا تیبیا و لگن و اینجور چیزا چقدر میتونه خون از مریض بره رو لاری یاد داد