نمیشه اینترن بشم ولی در حد استاجر مثلا ازم انتظار داشته باشن؟؟ :///
حقیقتش یکم خوف برم داشته با نزدیک شدنش :///
+گوشی همسر اومد...رنگ ابی فرستادن:) عزیزم چقدررر ذوق داره براش :)
+کلاس فرمان اوایل برام جذاب بود ولی دگ داره خسته کننده میشه و میخوام هر چی زودتر فقط بگذره -__-
امروز آفتاب خیلی وحشتناک چشممو اذیت کرد...فردا باید عینک ببرم با خودم
این عینک آفتابی ک الان دارم رو دایی خدابیامرزم از ترکیه برام آورده بود...البته یکم برام بزرگ میشه و لقه :| و دلم میخواد یدونه جدید بخرم😢
+با خودم فکر میکنم ک دلم براب خوابگاه تنگ شده عایا؟؟؟
جواب میگیرم ک خیر!!! عجیبه برام!!!
+روند درس خوندنم فعلا خوبه و ایشالا ک همینطور خوب پیش بره
امروز باید اطفال رو تموم کنم و پوست رو هم شروع کنم
+pms شدیییدا روی احساساتم اثر گذاشته و الان مودی تر از من نیس رو زمین...یعنی الان دارم از شادی بال در میارم و حس خوشبختی...به ثانیه نکشیده اشک تو چشمام حلقه زده :||
خوبه ک همسر تحمل میکنه و چیزی نمیگه...البته گاهی از حرفاش ناراحت میشم ک...ولی خب خودشم میگه دگ...میگه من جات نیستم ک بدونم تو ذهنت چیه ولی سعی میکنم رفتارم باهات خوب باشه ک اذیت نشی!!
نمیدونم باید انتظارم ازش بیشتر از این باشه یا واسه همینقدر درکی هم ک ب خرج میده متشکر باشم؟؟؟
بنظرم تو این چند سال رو به پیشرفت بوده درک و فهمش ازین دوره و ایشالا ک بیشترم بشه
+خونه ی کوچیک و جدید پدر و مادرم رو شروع به سخت کردن از شنبه
بابام میگه زنم خیلی ساله ک تو این خونه ی قدیمی ساخته و الان دگ سر پیری(-_-) میخوام خونه ی جدید و کوچیکتر براش بسازم که راحتتر باشه
مامانم میگه میخوام سینک رو هم پایین بذارم که واسه شستشو اذیت نشم :) قربونش برم من
یادم باشه عصر زنگ بزنم حالشو بپرسم
+اماااااان از شیرین زبونی های مرضیه :))) این بچه زبون داره دو هزاااار متر :))) حالا کل فامیل ما به ساکت بودن و کم حرف بودن معروفه این بچه شده شبیه خاله ها و داییاش و همش حرف میزنه :)) بماند که حتی اونا هم پیشش کم میارن و تعجب میکنن این بجه چطوووورررر اینجوری شده :))
ولی خب شکر خدا با وجود تمام زبون ریختناش اصلا بی ادب نیس و حرفای زشت نمیزنه :)
پریشبم ک رفتم خونمون چند تا نقاشی کشید داد بهم گفت بچسبون به خونه تون🥰 عمه فداش بشه
+در جهت عادت دادن خودم به استفاده از ضد آفتاب دیروز و امروز ک رفتم فرمان ضدآفتاب زدم :// ایشالا ک ادامه دار باشه و یکم به داد این پوست داغونم برسم🤦🏻♀️ بعد پره دکتر پوست هم میخوام برم😌
این ضدآفتابی ک الان دارم تو عروسیمون خریده بودم🤣 یعنی تابستون96🤣 هنوزم توش هس🤣
+نذار فحش های زشت بدم ولی این استاد راهنمای پایان نامه م دک شووووورشو درآورده -___- بااااااز هم اصلاحیه داد بهم😐 میگه چک لیستت اونجوری ک میخوام نیس تغییرش بده
خو لامصب تو بگو چیش کمه ک من اضافه کنم دگ🤬 هی دهن منو وا میکنن این ملت
+چند شب پیش دایی و زن دایی همسر دعواشون میشه و کار به جاهای باریک میکشه
فقط بگم که یک زن در چه حد میتونه پلید و بی چشم و رو باشه... البته مرده هم بی تقصیر نیس ولی بنظر من گناه اصلی گردن زنه س... خدا عاقبتشونو بخیر کنه و ما رو از شر اونا دور نگه داره!!