دکتر ق ی عزیییزمممم

اون هشتگ اسمش بود که دیدم چون خیلی ضایع میشه مجبور شدم پاکش کنم🤣🤣

من و اسما از طرفداران پر و پاقرص دکتر ق

اسما بخاطرش از هادی و رضا هم گذشت حتی🤣🤣🤣

 

+هادی و زنش مرجان جون میخوان برن سوئد☹️

نرن بابااااا

هادی بهترین رادیولوژیست استان ماست☹️☹️☹️

اگه این بره میمونه فقط دکتر نون که اونم مث پانداس😐 خیلیم بی حوصلهرس و اصن به آموزش اهمیت نمیده😐

تا تقریبا 6 ماه دگ میرن....