
دکتر ق ی عزیییزمممم
اون هشتگ اسمش بود که دیدم چون خیلی ضایع میشه مجبور شدم پاکش کنم🤣🤣
من و اسما از طرفداران پر و پاقرص دکتر ق
اسما بخاطرش از هادی و رضا هم گذشت حتی🤣🤣🤣
+هادی و زنش مرجان جون میخوان برن سوئد☹️
نرن بابااااا
هادی بهترین رادیولوژیست استان ماست☹️☹️☹️
اگه این بره میمونه فقط دکتر نون که اونم مث پانداس😐 خیلیم بی حوصلهرس و اصن به آموزش اهمیت نمیده😐
تا تقریبا 6 ماه دگ میرن....
+ نوشته شده در پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت 19:47 توسط Gozal
|