اینم از افطاری ای ک انقدع واسش زحمت کشبدم و تهش شد فقط همین  ://

ظاهرش اونقدر جالب نشد ولی مزه ش خوب بود و راضیم   :) 

خصوصا که بخاطر قلقلی ها یه ته مزه ی کوبیده مادرپز مانندی هم میداد   ^^

من روغن زیاد نریختم ولی خب چرخ کرده م همراه چربی بود و این شد ک ته قابلمه یکم روغن جمع شده

زیاد اومده و باقیشو میذارم واسه سحر بخورم  :)

تنها چیزی ک کم داشت این بود ک فلفل سیاه تموم کردیم و فقط نمک زدم بهش و فلفل دلمه هم سبز سرحال پیدا نکردم یه نارنجی کوچولو گرفتم

 

الانم انقده خوردم ک ناااااای تکون خوردن ندارم و کااااششش که فردا کشیک نبودم و میتونستم بخوابم  :((

تازه شنبه هم یه امتحان دارم و هیییچییییییی نخوندم و از همین شنبه هم باز بخش ها باز میشن  :((((((((  و 2شنبه ی هفته ی بعد بااااااز کشیکم خداااااا   :((((

 

تااززههه

امشب باید حموم هم برم که فردا موهام چرب نباشه دارم میرم بیمارستان  :((

کاش حداقل امروز رو میتونستم بخوابم  :(((((

خیییلییییی خوابم بهم خورده

تیکه تیکه شده

کم شده

به سختی خوابم میبره

خوابای آشفته میبینم

ازینورم ک ماه رمضونم هست و حداقل نمیشه تغذیه ی درست حسابی داشت

کلللا بهم ریختم

داغونم آقا داغون

 

حالا من با زنان میتونم بسازم 

ولی اماااان از نورو که ماه بعده😭😭😭

نمیدونم چند تا کشیک در ماهه ولی تا جایی ک میدونم کشیکاش تک نفره س و الانشم وقتی بیمارستانم و میبینم که هی زرت زرت وقت و بی وقت پیج میکنن اییینترنهه نورولوژییی بخشههه فلاااننننن

اصن یه جون از جونام کم میشه هر دفعه ک پیج میکنن چون عاقبت خودمه و دور نیست و باز چیزی ک بدتر میکنه قضیه رو اینکه گروه ما تکی میره نورو در حالی ک بقیه ماه ها دو تا گروه میره اکثرا یعنی تعداد ما نصف بقیه میشه تو نورو😭😭😭😭

دلم میخواد زاااررر بزنم وقتی بهش فکر میکنم و میخوام سعیمو کنم خودم نماینده ی نورو بشم ک کشیکای خودمو بندازم با دکتر ق ی نازنینم که خوش اخلاقه  :(((

چون طبق شنیده ها اکثر اساتید نورو ازینکه تو کشیک بهشون زنگ بزنی و سوال بپرسی ناراحت  عصبانی میشن و فکر میکنن ما باید بتونیم تنهایی همه چیزو منیج کنیم  :(((((((((

خو لااااامصب منه اینترن بدبخت که تو استاجری هم چیز خاصی بهمون یاد ندادین چطوووری میتونم در حد توعه متخصص که اندازه ی عمر من تجربه داری تو این کار نظر بدم واسه مریض؟؟؟😭😭😭😭😭