
اینم از افطاری ای ک انقدع واسش زحمت کشبدم و تهش شد فقط همین ://
ظاهرش اونقدر جالب نشد ولی مزه ش خوب بود و راضیم :)
خصوصا که بخاطر قلقلی ها یه ته مزه ی کوبیده مادرپز مانندی هم میداد ^^
من روغن زیاد نریختم ولی خب چرخ کرده م همراه چربی بود و این شد ک ته قابلمه یکم روغن جمع شده
زیاد اومده و باقیشو میذارم واسه سحر بخورم :)
تنها چیزی ک کم داشت این بود ک فلفل سیاه تموم کردیم و فقط نمک زدم بهش و فلفل دلمه هم سبز سرحال پیدا نکردم یه نارنجی کوچولو گرفتم
الانم انقده خوردم ک ناااااای تکون خوردن ندارم و کااااششش که فردا کشیک نبودم و میتونستم بخوابم :((
تازه شنبه هم یه امتحان دارم و هیییچییییییی نخوندم و از همین شنبه هم باز بخش ها باز میشن :(((((((( و 2شنبه ی هفته ی بعد بااااااز کشیکم خداااااا :((((
تااززههه
امشب باید حموم هم برم که فردا موهام چرب نباشه دارم میرم بیمارستان :((
کاش حداقل امروز رو میتونستم بخوابم :(((((
خیییلییییی خوابم بهم خورده
تیکه تیکه شده
کم شده
به سختی خوابم میبره
خوابای آشفته میبینم
ازینورم ک ماه رمضونم هست و حداقل نمیشه تغذیه ی درست حسابی داشت
کلللا بهم ریختم
داغونم آقا داغون
حالا من با زنان میتونم بسازم
ولی اماااان از نورو که ماه بعده😭😭😭
نمیدونم چند تا کشیک در ماهه ولی تا جایی ک میدونم کشیکاش تک نفره س و الانشم وقتی بیمارستانم و میبینم که هی زرت زرت وقت و بی وقت پیج میکنن اییینترنهه نورولوژییی بخشههه فلاااننننن
اصن یه جون از جونام کم میشه هر دفعه ک پیج میکنن چون عاقبت خودمه و دور نیست و باز چیزی ک بدتر میکنه قضیه رو اینکه گروه ما تکی میره نورو در حالی ک بقیه ماه ها دو تا گروه میره اکثرا یعنی تعداد ما نصف بقیه میشه تو نورو😭😭😭😭
دلم میخواد زاااررر بزنم وقتی بهش فکر میکنم و میخوام سعیمو کنم خودم نماینده ی نورو بشم ک کشیکای خودمو بندازم با دکتر ق ی نازنینم که خوش اخلاقه :(((
چون طبق شنیده ها اکثر اساتید نورو ازینکه تو کشیک بهشون زنگ بزنی و سوال بپرسی ناراحت عصبانی میشن و فکر میکنن ما باید بتونیم تنهایی همه چیزو منیج کنیم :(((((((((
خو لااااامصب منه اینترن بدبخت که تو استاجری هم چیز خاصی بهمون یاد ندادین چطوووری میتونم در حد توعه متخصص که اندازه ی عمر من تجربه داری تو این کار نظر بدم واسه مریض؟؟؟😭😭😭😭😭