یک مقدار حرف های زیادی هستش منتها اصن حس نوشتن نیس و نمیدونم چرا انقدر حس خستگی دارم؟؟؟
نمیدونم چرا حس میکنم محیطی ک توش هستم انقدر انرژی منفی میده بهم!!
و باید بگم امسال اولین سالیه ک همش با خودم میگم وس چرا ماه رمضون تموم نمیشه؟؟؟ خسته شدم دگ
از اونورم اعتقاداتی ک از بدو تولد در من شکل گرفته هنوز اونقدری هست ک نمیذاره روزه نگیرم!!!
واااقعاااا امسال ماه رمضون برام بد بود
+حس میکنم اگر پای پارکینسون در میون نبود به رشته ی زنان هم به عنوان تخصص فکر میکردم!!
البته همچنان ازش متنفرم و علاقه ای بهش ندارم ولی خب...
مطالب خوندنی تو رشته ی زنان خیلی کمتر از داخلیه و خب دروغ چرا...کارت اگر خوب باشه پول خوبی هم داره!!!
+نمیدونم این حس خستگی رو چطور میتونم از خودم دور کنم!!!
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 22:30 توسط Gozal
|