یک مقدار حرف های زیادی هستش منتها اصن حس نوشتن نیس و نمیدونم چرا انقدر حس خستگی دارم؟؟؟ 

نمیدونم چرا حس میکنم محیطی ک توش هستم انقدر انرژی منفی میده بهم!!

و باید بگم امسال اولین سالیه ک همش با خودم میگم وس چرا ماه رمضون تموم نمیشه؟؟؟ خسته شدم دگ

از اونورم اعتقاداتی ک از بدو تولد در من شکل گرفته هنوز اونقدری هست ک نمیذاره روزه نگیرم!!!

واااقعاااا امسال ماه رمضون برام بد بود

 

+حس میکنم اگر پای پارکینسون در میون نبود به رشته ی زنان هم به عنوان تخصص فکر میکردم!!

البته همچنان ازش متنفرم و علاقه ای بهش ندارم ولی خب...

مطالب خوندنی تو رشته ی زنان خیلی کمتر از داخلیه و خب دروغ چرا...کارت اگر خوب باشه پول خوبی هم داره!!!

 

+نمیدونم این حس خستگی رو چطور میتونم از خودم دور کنم!!!