این ما بودیییممم وااییییی🤣🤣🤣🤣

اولین مورنینگ اینترنیم اونم تو بخش زنان اونم با یه اتند فوق العاده بد اخلاق🤣🤣🤣🤣

اون هلپ می ها که تو عکس گذاشتم برگرفته از حالت چهره م در اون لحظه هستش🤣🤣🤣🤣

هیچی برا مریض نخونده بودم و جز یه مقداری بقیه شو زل زده بودم🤣🤣🤣🤣

و واااقعاااا همین بووودددد🤣🤣🤣🤣

اتند سوال میپرسید تاااا ما میومدیم دهن باز کنیم رزیدنتا سرشونو تکون میدادن و میگفتن نه نه نه🤣🤣🤣🤣

من بهش فکر میکنم دلم میخواد از خنده غش کنم🤣🤣🤣🤣

 

نمیدونم چرا اخیرا عکس العملم نسبت به هر موقعیتی ک توش دعوا میشم و باهام هصمانه برخورد میکنن خندیدنه🤣🤣🤣🤣

 

اون روزم سال 3 تو ادمیت هی بهم میگه چرا مث ماست وایسادی و کاری نمیکنی من خنده م میگیره🤣🤣🤣

البته بماند ک همه کارامو کردم و سال 2 هم طرف منو گرفت و گفتش این بنده خدا ک جزو اینترن های خوبمونه کاراشو خوب انجام میده🤣🤣🤣

و این وسط من هی باید جلوی خنده مو بگیرم ک سال 3 باز پاچه نگیره و بگه منو مسخره میکنیییی؟؟؟🤣🤣😁😁

 

یه اتفاق خوب دگ😁

امروز ادمیت بودم و شرح حال مریض رو کامل گرفتم رزیدنت سال 1و2 بعدش اومدن 

سال 2 نشست سر جاش بدون اینکه چهره ی منو ببینه و بدونه کیم برگه شرح حالم رو گرفت و خواست از روش بنویسه ک یهو دید این شرح حال مال سال یکش نیس و اونم هنوز ننوشته و برگه ی منو پرت کرد اونور🤣🤣 و با لحن تند و بدی گفت کی نوشته اینوو؟؟؟ 

جواب دادم من نوشتم خانوم دکتر

سرشو آورد بالا با لبخند نگام کرد و گفت از صدات شناختمت😁

و از روی برگه ی من نوشت😁😁

تعریف از خود نباشه اونقدی کارم خوب هستش ک همچین رزیدنت بداخلاقی ک خیلیا ازش خوششون نمیاد منو قبول داره😁😁

البتتتههههه

الان ک یک هفته مونده تازه دارم یچیزایی یاد میگیرم

پره اکلامپسی رو خب بلد شدم

سولفات رو اوکیم

NST اوکی تقریبا

اینداکشن هم همینطور

کاهش پلاکت بارداری نیز

امروزم میخوام یه مقداری بخونم😅

از امتحان پره به اینور دگ دست به کتاب نزدما😅😅

الانم برم برای ساعتم باتری بندازم و اگه شد چند تا تیشرت بخرم برا خودم🥰