رفتم بیرون باتری ساعتم رو عوض کردم و خب سه تا هم تیشرت خریدم که فقط از یکیش راضیم
یدونه سبز کمرنگ خریدم دور بازوش تنگه(در واقع چون دور بازوب من از حد معمولی گنده تره تنگ میشه-_-) ۶۸تومن
یدونه ابی کمرنگ ساده خریدم بالاش اوکیه قسمت شکمش یکم تنگه با اینکه الان شکم هم ندارم!!! 55 تومن
البته تنگ هم نیس ولی من به آزاد پوشیدن عادت کردم و این برام تنگ حساب میشه -__-
یدونه ولی سبز خریدم نمیدونم چجور سبزی میگن بهش!! 75 تومن عااالییی اصن انقده خوب و راحته ک حرفای مزخرف فروشنده ش رو شست برد!!
خودم میدونستم این ابی و سبز بالایی جنسشون خیلی خوب نیس ولی فکر نمیکردم سایزشون مسخره باشه!!! ظاهرش اصن اینجوری نشون نمیداد :((
البته بماند ک موقع خرید هم حالم خوب نبود و صرفا یچیزی فقط خریدم که بتونم زیر روپوش بپوشم!!!
اینی م ازش راضیم هم فقط خوابگاه میپوشم :)
ای کاش قیمتا انقدر بالا نبود :(
ترمک بودیم یه تیشرت خوب 12 تومن بود یادمه و خب البته ک همون موقع هم زورم میومد 12 تومن واسه یه تیشرت بدم!!!!!! چون تمام سعیمو میکردم مواظب خرجم باشم ک ب پدر و مادرم فشار نیاد
الان همون تیشرتا شده 70 تومن...
باتری ساعتمم گفتم یچیز خوب بذاره شد 65 که خب 35ی هم داشت من بر حسب تجربه همین 65 رو ترجیح دادم
از دیروز هم ک پریود شدم و الان درد داره بخاطر همین یذره راه رفتنم و خب اثر بروفن و هیوسینی ک ظهر خوردم رفته الان اومدم یه استامینوفن 500 خوردم
شام چی بخورم؟؟
دغدغه ی چی بخورم خیلی تو خوابگاه بده
کره مربا بخورم یعنی؟؟؟ نمیدونم :((
آی نید یو مام :(( ♡