چقده فرندز خوووبههههه هر قسمتش کلی میخندم باهاش  :))) 

و چقددرررر عاشق راسم مننن

و با اینکه از شخصیت ریچل خوشم نمیاد ولی بنظرم جنیفر آنیستون این نقش رو به بهترین نحو ممکن بازی کرده

 

+چقده قهوه خوووبهههههه

خیلی وقت بود واسه خودم قهوه درست نکرده بودم

 

+چقده اتاقمون سرررردههههه

هوای بیرون خوب و بهاریه ولی اتاق اندازه ی آذر ماه سرده و من تمام لباسای گرمم رو بردم خونه بجز پالتو و کاپشن ک خب دگ در اون حد هم نیست