چقده فرندز خوووبههههه

هر قسمتش کلی میخندم باهاش :)))
و چقددرررر عاشق راسم مننن

و با اینکه از شخصیت ریچل خوشم نمیاد ولی بنظرم جنیفر آنیستون این نقش رو به بهترین نحو ممکن بازی کرده
+چقده قهوه خوووبهههههه
خیلی وقت بود واسه خودم قهوه درست نکرده بودم
+چقده اتاقمون سرررردههههه

هوای بیرون خوب و بهاریه ولی اتاق اندازه ی آذر ماه سرده و من تمام لباسای گرمم رو بردم خونه بجز پالتو و کاپشن ک خب دگ در اون حد هم نیست
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 17:58 توسط Gozal
|