کشیک عجیبیه!! 

تو تایم ادمیت من که12 تا 2ونیم ظهر بود فقط 2 تا مربض یکیnd یکی cs بستری شد!!!

فقط یدونهvbac علی صبح بستری کرده

غیر اون فکر نکنم چیزی بوده باشه!!

یه فیبروم هم اومده بود ولی نمیدونم تهش چی شد بستری شد یا نه

یه سلیطه هم از یکی از شهرای همسایه اومده بود جوری کولی بازی درآرورد که دکتر نون سال یک که جزو رزیدنتای آرومه چند بار سرش داد کشید و دکتر جیم سال 2 ک خودش جیغ جیغوعه اونو آروم میکرد🤣🤣🤣

اسپکولوم میخواست بذاره یجوری رفتار میکنه انگار میخواد بچه شو بکشه

بعد دکتر بهش گفت برو بالای تخت شورت و شلوارت رو در بیار معاینه ت کنم

میگه من خودم درد دارم نمیتونم خواهرم باید بیاد برام در بیاره😐😐😐

و جالب اینکه خواهرش واقعا اومد براش درآورد😐😐😐

خمار بود زنه...خودش گفت ادیکتم

یعنی فقط باید در صحنه میبودی ک درک کنی چه کولی بازی ای در آورد

تو لیبر 4تا زایمانی خوابیدن اونوقت النا نیم ساعت درگیر این خانوم بود

 

+پس از بیخوابی های دیروز و دیشب و امروز تونسته بودم بخوابم که تقریبا 1 ساعت پیش آیدا زنگ زد بیدارم کرد فکر کرد من prn م🤦🏻‍♀️ تو رو خدا نگاه کنید دگ اول لیستو🤦🏻‍♀️

 

+خییلیییی زیاد دلم نوشابه میخواد ولی بوفه دوره و حوصله مدارم تا اونجا لباس بپوشم برم  :(((

شام هم نخوردم هنوز