ناشکری نمیکنم ولی خب وقتی به روزهای خوبم که با بی خیالی میگذشت و مسئولیتی روی دوشم نبود فکر میکنم باورم نمیشه آدمی که اون روزها رو زندگی کرده من باشم

پزشکی رشته ی خوبیه

وجهه ی اجتماعی داره

جون ادما رو نجات میدی

درد و غم خیلیا رو از زندگیشون برمیداری

یجورایی میشی همون دست خدا روی زمین

ولی واقعا سخته

با تمام وجودم میگم ک سخته

و با تمام وجودم پشیمونم که چرا این رشته رو انتخاب کردم

با تمام وجودم دلم میخواد برگردم عقب و موقع انتخاب رشته تربیت معلم رو انتخاب اولم بذارم

قبول دارم معلمی هم شغل سختیه و یک معلم میتونه روی سرنوشت شاگردانش اثر گذار باشه

ولی حداقلش اینه که همش نگران نیستم یوقت مریضم حالش بد بشه

نگران نیستم نکنه بمیره

نگران نیستم  نکنه یوقت من باعث مرگش بشم

نگران نیستم که کم کاری من باعث صدمه دیدنش بشه

نگران نیستم کم سوادی من باعث بدتر شدن بیماریش بشه

نگران نیستم یک پزشک بی سواد شناخته بشم

لازم نیس بین این همه عقده و تحقیر و سرزنش های بالاتریام جوونیمو سر کنم