دیشب برام خوب نبود
ساعت تقریبا 2 رفتم که بخوابم با کلی استرس ساعت 3 بیدار شدم و همش نگران مریض بودم تا 4 سعی کردم بخوابم دیدم نمیتونم
پاشدم رفتم بخش ببینم حالش چطوره
همچنان هماچوری گرووووسسس
خدااااروشکر فقط فشاراش خوب بود ولی همچنان GCS پایین بود
بعدش باز اومدم بخوابم 5ونیم اینا به زووررر خوابم برد باز 6و نیم بیدار شدم دیدم ذهن بدبخت من درسته جسمم خواب بوده ولی ذهنم بدجور نگران بوده چون بیدار شدم دیدم تمام تنم عرق کرده!!!! خیس خیس بودم و خیلی گرمم بود با اینکه هوا فوووق العاده خوب و خنک حتی رو به سردی بود
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت 11:58 توسط Gozal
|