fuck it

fuck it

fuck it

اصن میخوام یه پزشک بی سواد به درد نخور باشم

این چجورشه که برای نجات دادن زندگی دیگران باید زندگی خودتو به گه بکشی

روح و روان نمونده برام

جسمی هم که داغون

هر روز هم تهدید تهدید تهدید تهدید تهدید

تو خودت انقدر مسخره ای که 20 روزه الان تو بخشتیم برای مبحث سردرد فقط همون فایل مسخره ای ک تو استاجری فرستاده بودی رو فوراورد کردی و درمانشو به یادتم نیست ک باید بفرستی و بهت میگیم بفرست میگی باشه و این باشه دنباله داره

یه چارتا الگوریتم برامون فرستاده فک کرده ما اینجوری همه چی بلد میشیم گیر هم داده به این انتی کواگولان ها که بلد نیستین

یعنی تو دوز انوکساپارین بجای روزی دوبار گفتم روزی یکبار شرووووععع شد نصیحت های پدرانه ش

بعد از من دوز ریواروکسابان میپرسه

خو من اون 10 میلی دیلی رو بلد باشم و نباشم به چه درد یه gp میخوره اخه؟؟؟؟  من قراره برای مریض انتی کواگولان شروع کنم؟؟؟؟  این همه متخصص گاو شدن این وسط که من انتی کواگولان شروع کنم واسه خودم؟؟؟؟ 

تهش یه AF میبینم که اونم انوکسا میدم بره دگ 

بعد میگم 1 mg/kg  چناااننن با تعجب نگاهم کرد من کفتم نمنه 10 میلیه؟؟؟ نکنه اشتباه گفتم؟؟؟؟ بعدش ک خوش مبخواد بگه میگه 1 میلی

یعنی واقعا لازمه انقدر خرد کنه اینترن رو؟؟؟؟

تمام تنم خیس عرق شد انقدی ک ناراحت شدم و اعصابم خرد شد

عه

عه

عه

گل بگیرن در این خراب شده رو

انقده ازین 2تا خواهر و 2تا باجناق بدم میااااددددد که نگووووو

انقده هم لووووووسنننن

اییشششش

مسخره ها