امروز 24 م و فقط 7 روز دیگه مونده از بخش نورو
جمعه آخرین کشیکمم میدم و دیگه تمام
از فردا روتیشنمون با دکتر ق هستش که خب درسته من عاشق صداشم ولی ازونورم خیییلییی حساسه و خیلیم سوالای سخت میپرسه و انتظار داره در آن واحد به سوالش جواب بدی
آذر میگه اون روز بهشون گفته اینترنا و اکسترنا همتون به درد نمیخورین!!!
مشکل اساتید ما میدونی چیه؟؟؟
از ما فقط میخوان بخونیم...واقعا هیچگونه کمک و راهنمایی جهت بهتر خوندن چگونه خوندن نیست
اون روز به دکتر سین گفتم که من بخش قلب بودم وااااقعا خیلی خوب و کامل خونده بودمش ولی دیروز که ازمون سوال پرسیدین یادم نمیومد و واقعا نمیفهمم چرا بایذ اینطور بشه درسی که اینقدر خوب خونده بودمش هیچی یادم نبود
و خب طبیعتا منظورم ازین حرف این بود که بهم راه حل بده برای بهتر یادگیری و اینکه چطور تو ذهنم بمونه
عوضش میدونی چی گفت؟ گفتش اینا بخاطر اینه که نمیفهمین!!! اگر میفهمیدین هیچوقت یادتون نمیرفت!!! علنا بهم گفت نفهمی!!!
و خب وقتی اینطور جوابتو میدن انتظار دارن که روز به روز بیشتر شور و شوق داشته باشی واسه درس خوندن؟؟؟؟