امروز 24 م و فقط 7 روز دیگه مونده از بخش نورو

جمعه آخرین کشیکمم میدم و دیگه تمام

از فردا روتیشنمون با دکتر ق هستش که خب درسته من عاشق صداشم ولی ازونورم خیییلییی حساسه و خیلیم سوالای سخت میپرسه و انتظار داره در آن واحد به سوالش جواب بدی

آذر میگه اون روز بهشون گفته اینترنا و اکسترنا همتون به درد نمیخورین!!!

مشکل اساتید ما میدونی چیه؟؟؟

از ما فقط میخوان بخونیم...واقعا هیچگونه کمک و راهنمایی جهت بهتر خوندن  چگونه خوندن نیست

اون روز به دکتر سین گفتم که من بخش قلب بودم وااااقعا خیلی خوب و کامل خونده بودمش ولی دیروز که ازمون سوال پرسیدین یادم نمیومد و واقعا نمیفهمم چرا بایذ اینطور بشه درسی که اینقدر خوب خونده بودمش هیچی یادم نبود

و خب طبیعتا منظورم ازین حرف این بود که بهم راه حل بده برای بهتر یادگیری و اینکه چطور تو ذهنم بمونه

عوضش میدونی چی گفت؟  گفتش اینا بخاطر اینه که نمیفهمین!!!  اگر میفهمیدین هیچوقت یادتون نمیرفت!!!   علنا بهم گفت نفهمی!!! 

و خب وقتی اینطور جوابتو میدن انتظار دارن که روز به روز بیشتر شور و شوق داشته باشی واسه درس خوندن؟؟؟؟