25 خرداد هم شروع شد
تا ظهر که دیگه برگردم خوابگاه یک قدم دیگه به تموم شدن نورو نزدیک شدم و میمونه فقط 6 روز دیگه
پ.ن:
روز اول با دکتر ق خوب بود!! انتظار نمیرفت ولی خب خوب بود
خیلی کوتاه در مورد vegetative state صحبت کرد و سوال پرسید که خب بلد هم بودم و انگار که عجله داشته باشه سریع رفت
+این روزهای نورو چقدر کند میگذرن.... لامصب
can i be a good doctor???
i’ll try for it
GOD help you Gozal
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت 6:59 توسط Gozal
|