25 خرداد هم شروع شد

تا ظهر که دیگه برگردم خوابگاه یک قدم دیگه به تموم شدن نورو نزدیک شدم و میمونه فقط 6 روز دیگه

 

 

پ.ن:

روز اول با دکتر ق خوب بود!! انتظار نمیرفت ولی خب خوب بود

خیلی کوتاه در مورد  vegetative state صحبت کرد و سوال پرسید که خب بلد هم بودم و انگار که عجله داشته باشه سریع رفت

+این روزهای نورو چقدر کند میگذرن.... لامصب

can i be a good doctor???

i’ll try for it

GOD help you Gozal