4روز دیگه از نورو باقی مونده
فردا کشیکم و 6 صبح باید بیدار شم که زودتر برم بیمارستان
چون باید تمام مریضایی که تو سرویس نورث بستری هستن رو بشناسیم و خب تعدادشون زیاده و خیلی هم وقت گیره
امیدوارم دکتر ق تا قبل اینکه همه مریضا رو بشناسیم نیاد!!
و امیدوارم که فردا کشیک خوبی داشته باشم و بدون استرس و مثل کشیک قبل به خوبی طی بشه
کشیک آخره و خب....نورو هم داره تموم میشه
+فوق العاده زیاد دلم برای همسر تنگ شده و دارم لحظه شماری میکنم برای آغوشش...
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت 22:45 توسط Gozal
|