4روز دیگه از نورو باقی مونده

فردا کشیکم و 6 صبح باید بیدار شم که زودتر برم بیمارستان

چون باید تمام مریضایی که تو سرویس نورث بستری هستن رو بشناسیم و خب تعدادشون زیاده و خیلی هم وقت گیره

امیدوارم دکتر ق تا قبل اینکه همه مریضا رو بشناسیم نیاد!!

و امیدوارم که فردا کشیک خوبی داشته باشم و بدون استرس و مثل کشیک قبل به خوبی طی بشه

کشیک آخره و خب....نورو هم داره تموم میشه

 

+فوق العاده زیاد دلم برای همسر تنگ شده و دارم لحظه شماری میکنم برای آغوشش...