چرا بدن من اینقده بی جنبه س؟؟؟ 😐😐
چون دیشب خوب نخوابیدم صبح قبل اومدن یه لیوان نسکافه خوردم و ظهر بعد ویزیت که اومدم بخوابم نتونستم😐😐😐
یعنی هررررر کاری کردم نشد لامصب😐😐😐😐
از یه ساعت دیگه باز زنگ میزنن بیا ازمایشای مریضا رو ببین 😐😐😐
روزگاریه ها😐😐😐
+ نوشته شده در جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت 15:30 توسط Gozal
|