چرا بدن من اینقده بی جنبه س؟؟؟ 😐😐

چون دیشب خوب نخوابیدم صبح قبل اومدن یه لیوان نسکافه خوردم و ظهر بعد ویزیت که اومدم بخوابم نتونستم😐😐😐

یعنی هررررر کاری کردم نشد لامصب😐😐😐😐

از یه ساعت دیگه باز زنگ میزنن بیا ازمایشای مریضا رو ببین 😐😐😐

روزگاریه ها😐😐😐