بدم میاداااا ازین مسخره بازی های فرزانه

جشن پایان بخش گفتن بگیریم

خب فردا استاجرا 11 با دکتر نون و 12ونیم با دکتر سین اینترویوو دارن و منم گفتم جشنمون همون 11 باشه حالا یوقت دکتر نون جیزی نگه ک چرا تایم امتحان من گذاشتین جشنتون رو

عه بدم میادا

کاش نماینده نمیشدم

هماهنگی ها رو گذاشتن به عهده ی من

 

نمیخوام ادامه شو بگم

هیچی اصن