بدم میاداااا ازین مسخره بازی های فرزانه
جشن پایان بخش گفتن بگیریم
خب فردا استاجرا 11 با دکتر نون و 12ونیم با دکتر سین اینترویوو دارن و منم گفتم جشنمون همون 11 باشه حالا یوقت دکتر نون جیزی نگه ک چرا تایم امتحان من گذاشتین جشنتون رو
عه بدم میادا
کاش نماینده نمیشدم
هماهنگی ها رو گذاشتن به عهده ی من
نمیخوام ادامه شو بگم
هیچی اصن
+ نوشته شده در شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت 13:29 توسط Gozal
|