سلام و درود بر اینترن طب اورژانس

 

 

+نمیدونم چرا روز آخری ک میخواستیم با دکتر ق عکس بگیریم این روپوشمو نپوشیدم و با همون گل و گشادم عکس گرفتم

لامصب این یکی خیلی خوب به تنم میشینه

 

+یه چند تا عکس هم بذارم از روز آخر در بخش نورو(غدد)

 

اینم ابسلانگایی که همیشه تو جیبمه واسه چک  plantar reflex(پاویونه)

به یاد دکتر ق

 

+اینم آخرین کشیک اینترن نورو که فشارش رفته بود بالا تا 16 و یه کاپتو خورده و منتظر بود تا بیاد پایین