سلام و درود بر اینترن طب اورژانس



+نمیدونم چرا روز آخری ک میخواستیم با دکتر ق عکس بگیریم این روپوشمو نپوشیدم و با همون گل و گشادم عکس گرفتم

لامصب این یکی خیلی خوب به تنم میشینه
+یه چند تا عکس هم بذارم از روز آخر در بخش نورو(غدد)


اینم ابسلانگایی که همیشه تو جیبمه واسه چک plantar reflex(پاویونه)
به یاد دکتر ق

+اینم آخرین کشیک اینترن نورو که فشارش رفته بود بالا تا 16 و یه کاپتو خورده و منتظر بود تا بیاد پایین

+ نوشته شده در سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت 8:50 توسط Gozal
|