فک کنم پستمو دید جواب داد
+دیگه هیچ راهی برای ارتباط با دکتر ق ندارم😢
تموم شد دیگه همش همین بود😢
+حالا نمیتونست آخر پیامش یه 🌹 بذاره که من بیچاره اینور خر ذوق شم؟؟؟😒😒😒