فک کنم پستمو دید جواب داد

 

+دیگه هیچ راهی برای ارتباط با دکتر ق ندارم😢

تموم شد دیگه همش همین بود😢

 

+حالا نمیتونست آخر پیامش یه 🌹 بذاره که من بیچاره اینور خر ذوق شم؟؟؟😒😒😒