بعله داشتم میگفتم

نورو که بودم خصوصا 2هفته ی آخرش رو 3کیلو وزن کم کردم!!!

قبلا 61 بودم یه روز که یه لباس جدید پوشیدم حس کردم لاغرتر شدم...رفتم وزن کردم دیدم شدم 59!!!

یه هفته بعدش رفتم وزن کردم دیدم شدم 58!!!! 

یعنی برگشتم به وزنی که ترم یک و دو داشتم!!!

 

خیلی برام جالب بود

منی که خیلی اوقات جقدر رژیم میگرفتم و چیزی نمیخوردم و چمیدونم ورزش میکردم که وزن کم کنم و بعد کلللییی زحمت تو یه ماه نهایتا نیم کیلو کم میکردم😐

که اونم در همان روزی که رژیم رو ول میکردم برمیگشت😐😐

 

حالا ببین نورو چقدر بهم فشار آورده که بدن من مقاومتش رو شکسته و سهههههه کیلو وزن کم کرده!!! 🤣🤣

هیچی دیگه

الان با یه اندام خوجل موجل در خدمتتونم🥰

البته که واسه خودم حس غریبیه🤣🤣🤣

چندین ساله که اینجوری نبودم🤣🤣🤣

همسر ناراحته که لاغر شدم میگه شدی پوست و استخون🤣🤣🤣

البته که نشدم😌🥰

از خودم راضیم

البته باید دید حالا وزنم باز برمیگرده یا نه

فعلا که اولین کشیک طب رو طوفانی شروع کردم🤣🤣🤣

 

و اینکه اشتهام خیییلییییی نسبت به قبلش کم شده!!!

فک کنم انقدی که تو نورو چیزی نخوردم معده م کوچیک شده و دگ حوصله ی بزرگ شدن نداره😅

تو کشیکا که خب غذای بیمارستان درست حسابی نیس و علنا میشه گفت غیر یکی دو لیوان چایی یا نسکافه چیزی نمیخوردم

پست کشیک هم که اننننقدی خسته بودم در دسترس ترین و ساده ترین چیز رو میخوردم

بین کشیکا هم نمیدونم چرا انقدر خسته بودم😐😐

کلا همش خسته بودم🤣🤣🤣

یعنی فک کن حجم خستگیم چقدر  بوده که من شکمو از خیر خوردن میگذشتم🤣🤣🤣