از یکم که رفتم خونه و جمعه که برگشتم همسر مریض بود و کلا کنارش بودم

هنوزم کامل خوب نشده و خیلیییی نگرانشم و ناراحتم ازینکه نمیتونم براش معجزه کنم تا حالش خوب بشه

تب هاش کنترل شده ولی سردرد و حالت تهوع و سرگیجه ش نه هنوز

کمتر شده ولی خوب نشده و بیشتر اوقات در حال استراحته

خدا رو شکر اشتهاش خوبه

اسهالشم انگار برطرف شده

ولی خیلی نگرانشم

هی همش چیزای بد میاد تو ذهنم

کاش زودتر خوب بشه

کاش زودتر بشه مثل قبلش

اینکه بیمار ببینمش خیلی سخته