بنظر میرسه pms عزیز از راه رسیده

 

+خیلی دلم میخواد برم بیرون بچرخم و یه شیرموز بخورم ولی متاسفانه هوا انقدر گرم و شرجیه که تا پامو میذارم بیرون کل بدنم خیس میشه  -__-

 

+خود یخچال اتاقمون به اندازه ی کافی کوچیک هست و فریزرش پره اونوقت صالحه گوشت و مرغایی که از یک سال پیش داره رو یه نگاه نمیندازه کهنه ها رو بندازه دور ک یکم سبک بشه

والا 24 ساعته م تو اتاقه آخر امروز بهش گفتم میگه باشه ولی فعلا ک حرکتی نزده

 

+اعصابم رو به خرد شدنه

حس میکنم حتما باید برم بیرون تا آروم بشم  -__-