بنظر میرسه pms عزیز از راه رسیده
+خیلی دلم میخواد برم بیرون بچرخم و یه شیرموز بخورم ولی متاسفانه هوا انقدر گرم و شرجیه که تا پامو میذارم بیرون کل بدنم خیس میشه -__-
+خود یخچال اتاقمون به اندازه ی کافی کوچیک هست و فریزرش پره اونوقت صالحه گوشت و مرغایی که از یک سال پیش داره رو یه نگاه نمیندازه کهنه ها رو بندازه دور ک یکم سبک بشه
والا 24 ساعته م تو اتاقه آخر امروز بهش گفتم میگه باشه ولی فعلا ک حرکتی نزده
+اعصابم رو به خرد شدنه
حس میکنم حتما باید برم بیرون تا آروم بشم -__-
+ نوشته شده در شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت 18:10 توسط Gozal
|