چند وقت پیش شنیدم یکی از پسرای کلاس عقد کرده
با یکی از دخترای ترم پایینی
خب من از قبل نمیدونستم اینا با هم دوستن ولی همیشه با خودم فکر میکردم کدوم دختری میتونه با این پسر بسازه آخه؟؟؟؟؟
خیییلیییییی بچه س و فقط قد و هیکل گنده کرده ولی عقلش هنوز 4سالشه :|||
خییلییی هم خود فهیم پنداره :|||
کلا آدم مسخره ایه
برام جالبه ک دختره چجوری باهاش میسازه!!
بله دارم جاج میکنم :|||
خو هر کسی تو دهنش جاجهایی داره دیگه😒
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت 13:49 توسط Gozal
|