الان یلحظه به خودم اومدم دیدم چقدر نسبت به چیزایی ک قبلا برام سرگرمی و تفریح بودن بی اعتنا شدم!!!
دیگه آشپزی نمیکنم
به مزرعه م نمیرسم
از خوابیدن لذت نمیبرم و نمیتونم بخوابم
به وبلاگم سر نمیزنم
حوصله ی کانالای تلگرام رو ندارم
حوصله ی توییتر رو ندارم
حوصله ی پینترست رو ندارم
از سر و کله زدن با مریضا خوشم نمیاد
حوصله ی پیگیری مریضا رو ندارم
حوصله ی چت کردن با همسر رو ندارم
از اهنگ گوش دادن مث قبل لذت نمیبرم
از فیلم دیدن لذت نمیبرم
دلم میخواد برم بیرون ولی حوصله شو ندارم
دلم میخواد شیرموز بخورم ولی هردفعه بی اعتنا از کنار مغازه رد میشم
دلم یه لاک زرد میخواد ولی نمیرم ک بخرمش
پارت شبم تموم شد
خدافظ
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت 2:53 توسط Gozal
|