یه پرستار اعزامی همیشه از شهر همسایه میاد که خیلی گوگولیه
خدایی چطور میشه که همه پرستارا خوشگلن همه پزشکیا درب و داغون؟؟ :)))
دندونا هم خوبنااااا
فقط پزشکیا داغونن :|||
+ نوشته شده در شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت 16:0 توسط Gozal
|
یه پرستار اعزامی همیشه از شهر همسایه میاد که خیلی گوگولیه
خدایی چطور میشه که همه پرستارا خوشگلن همه پزشکیا درب و داغون؟؟ :)))
دندونا هم خوبنااااا
فقط پزشکیا داغونن :|||