وقتی به این فکر میکنم که یه روزی اسما هم مهاجرت میکنه و میره واقعا قلبم به درد میاد...

خیلی تنها میشم وقتایی که پیشم نیس!! چه برسه که بخواد بره کشور خارجی

 

البته خودش میگه معلوم نیس برم یا نه منم میگم تو خری که نمیری!!!(داداشش اونوره)