دوست عزیز مهری نامی ک کامنت گذاشتی...
در درجه ی اول نباید کامنتت رو خصوصی بفرستی ک من بتونم جوابتو بدم😐
بعدم اینکه با آپدیت شدن وبلاگ من نمیشه ک براتون نوتیفیکیشن بیاد و خودت باید چک کنی ببینی چیزی هس یا نه!!
+حقیقتا فکر نمیکردم یه نفر راجبه رفلکس بولبو کاورنوس چک کنه و پاش به اینجا باز بشه😶😶
مطالب فرهیخته ترانه تری باید بنویسم تو وبلاگم🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
امیدوارم کسی از آشنایان و اطرافیانم نخواد در مورد این رفلکس چیزی یاد بگیره😐😐😐😐😐
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت 17:11 توسط Gozal
|