دوست عزیز مهری نامی ک کامنت گذاشتی...

در درجه ی اول نباید کامنتت رو خصوصی بفرستی ک من بتونم جوابتو بدم😐

بعدم اینکه با آپدیت شدن وبلاگ من نمیشه ک براتون نوتیفیکیشن بیاد و خودت باید چک کنی ببینی چیزی هس یا نه!!

 

 

+حقیقتا فکر نمیکردم یه نفر راجبه رفلکس بولبو کاورنوس چک کنه و پاش به اینجا باز بشه😶😶

مطالب فرهیخته ترانه تری باید بنویسم تو وبلاگم🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

امیدوارم کسی از آشنایان و اطرافیانم نخواد در مورد این رفلکس چیزی یاد بگیره😐😐😐😐😐