بعضی آدما هرچقدرم خودشون خوب باشن و به بقیه کمک کنن هیچوقت لیاقت و جنبه ی اینو ندارن که بهشون خوبی کنی کمک کنی...خیلی اصرار نکن بذار خودش کاراشو پیش ببره
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت 13:33 توسط Gozal
|
بعضی آدما هرچقدرم خودشون خوب باشن و به بقیه کمک کنن هیچوقت لیاقت و جنبه ی اینو ندارن که بهشون خوبی کنی کمک کنی...خیلی اصرار نکن بذار خودش کاراشو پیش ببره