چند روز گذشته رو نشده بود که درست حسابی غذا بخورم و الان که از کشیک جمعه و مورنینگ و تومور بورد صبح و درمانگاه عصر شنبه و مورنینگ و راند و ازمون ایین نامه ی امروز جون سالم به در بردم نشستم غذای سلف اکبر جوجه زدم بر بدن تهشم یه دوغ کوچیک و خب هم اکنون بنده دچار refeeding syndrome شدم :)))