وقتی که پست کشیک خیلی با دقت دارم مورنینگ گوش میدم🤣🤣🤣

 

 

وقتی نرسامون دارن سی تی ICH رو نیگا میکنن و من نمیگم برین کنار منم ببینم یا پاشم برم ببینم و در همون حالت خم میشم🤣🤣

 

 

وقتی خیلی یهویی میفهمم قراره راند بشم و بدیدو چار طبقه میرم پایین از پله پرونده رو میگیرم و بدو بدو میام بالا و راند رو با انرژی تمام و خیلیم عالی تموم میکنم🤣🤣🤣

یاسمن میگه تو وقتی این پایینی خیلی موش بنظر میرسی و خودتو مظلوم میکنی ولی میری اون بالا خیلی یهو قوی و محکم میشی🤣🤣🤣🤣

مریض ایسکمی اندام بود یجا تو شرح حالم گفتم نبض پوپلیته سمت راست رو خیلی ضعیف لمس کردم دکتر خ(فوق جراحی عروق) یهوووو با تعجب برگشت سمتم گفت: پوپلیته ی راست رو لمس کردییییی؟؟؟

قشنگ مشخص بود به معاینه ی خودش شک کرده🤣🤣🤣🤣

منم گفتم راستش من خیلی دنبالش گشتم و شاید اشتباه از من بوده🤣🤣 تقریبا یه 10 دقیقه ای دنبال پوپلیته بودم🤣🤣

دکتر ر میگه: 10 دقیقه این دنبال پوپلیته بود 20 دقیقه هم پوپلیته دنبال این بوده🤣🤣🤣🤣

اصن عااالیییی بود راندم😂😂😂😂

بعد اتمامش دکتر خ و دکتر ر گفتن قسر در رفتیا راحت شدی دیگه امروز😂

منم گفتم نه بابا راحت کجا بود الان باید برم ازمون ایین نامه بدم🤣🤣

دکتر خ میگه ازین یکی جستی ازون یکی نمیتونی🤣

منم گفتم نههه استاد من مریضمو خوب بلد بودم مطالعه کرده بودمش🤣🤣🤣

 

یجایی بهم گفت اگه خوب شرح حال میگرفتی متوجه میشدی که مریض IMPOTENCE هم داره منم گفتم بله اقای دکتر سندرم لریش بود فکر میکنم درسته؟؟؟؟😌

گفتش بله درسته

حالا اگه میپرسید تریاد سندرم لریش چیه بلد نبودماااا🤣🤣🤣🤣

فقط یلحظه قبل راند چشمم بهش خورده بود🤣🤣🤣

 

حالا فرداش قبل عمل مریض رفتم بالا سرش در مرود ایمپوتنسیش ازش میپرسم میگه نه نداشتم

به هررر روشی بود به هر شکل ممکنی سوالم رو کطرح کردم گفتش نه😐 خر😐

اخر دیگه تیر اخر پرسیدم که به دکتر خ هم گفتی هیچ مشکلی نداشتی؟؟ 😒

 میگه عاره همین جوابو دادم😒😒😐😐😐

 

+شکار لحظه ها با اسما بود😅