
وقتی که پست کشیک خیلی با دقت دارم مورنینگ گوش میدم🤣🤣🤣

وقتی نرسامون دارن سی تی ICH رو نیگا میکنن و من نمیگم برین کنار منم ببینم یا پاشم برم ببینم و در همون حالت خم میشم🤣🤣

وقتی خیلی یهویی میفهمم قراره راند بشم و بدیدو چار طبقه میرم پایین از پله پرونده رو میگیرم و بدو بدو میام بالا و راند رو با انرژی تمام و خیلیم عالی تموم میکنم🤣🤣🤣
یاسمن میگه تو وقتی این پایینی خیلی موش بنظر میرسی و خودتو مظلوم میکنی ولی میری اون بالا خیلی یهو قوی و محکم میشی🤣🤣🤣🤣
مریض ایسکمی اندام بود یجا تو شرح حالم گفتم نبض پوپلیته سمت راست رو خیلی ضعیف لمس کردم دکتر خ(فوق جراحی عروق) یهوووو با تعجب برگشت سمتم گفت: پوپلیته ی راست رو لمس کردییییی؟؟؟
قشنگ مشخص بود به معاینه ی خودش شک کرده🤣🤣🤣🤣
منم گفتم راستش من خیلی دنبالش گشتم و شاید اشتباه از من بوده🤣🤣 تقریبا یه 10 دقیقه ای دنبال پوپلیته بودم🤣🤣
دکتر ر میگه: 10 دقیقه این دنبال پوپلیته بود 20 دقیقه هم پوپلیته دنبال این بوده🤣🤣🤣🤣
اصن عااالیییی بود راندم😂😂😂😂
بعد اتمامش دکتر خ و دکتر ر گفتن قسر در رفتیا راحت شدی دیگه امروز😂
منم گفتم نه بابا راحت کجا بود الان باید برم ازمون ایین نامه بدم🤣🤣
دکتر خ میگه ازین یکی جستی ازون یکی نمیتونی🤣
منم گفتم نههه استاد من مریضمو خوب بلد بودم مطالعه کرده بودمش🤣🤣🤣
یجایی بهم گفت اگه خوب شرح حال میگرفتی متوجه میشدی که مریض IMPOTENCE هم داره منم گفتم بله اقای دکتر سندرم لریش بود فکر میکنم درسته؟؟؟؟😌
گفتش بله درسته
حالا اگه میپرسید تریاد سندرم لریش چیه بلد نبودماااا🤣🤣🤣🤣
فقط یلحظه قبل راند چشمم بهش خورده بود🤣🤣🤣
حالا فرداش قبل عمل مریض رفتم بالا سرش در مرود ایمپوتنسیش ازش میپرسم میگه نه نداشتم
به هررر روشی بود به هر شکل ممکنی سوالم رو کطرح کردم گفتش نه😐 خر😐
اخر دیگه تیر اخر پرسیدم که به دکتر خ هم گفتی هیچ مشکلی نداشتی؟؟ 😒
میگه عاره همین جوابو دادم😒😒😐😐😐
+شکار لحظه ها با اسما بود😅