پست تلگرام آلما توکل

 

این آدمای بدون ادایی که میگه نمونه ی بارزش منم😁😁

از وقتی فهمیدم که میخوام چطور آدمی باشم از کسی تقلید نکردم و خوب یا بد انگیزه بخش یا کسل کننده همیشه خودم بودم

یوقتایی از اطرافیانم تاثیر میگیرم ولی همیشه در نهایت این خودم بودم که تصمیم گرفتم

چه در منجلاب بودم چه غرق در خوشبختی هیچوقت تظاهر نکردم به اینکه کسی دیگه هستم

هیچقوقت شخصیت پنهانی نداشتم و بسته به میزان صمیمیتم با اطرافیانم قسمتی از درونیات خودم رو براشون رو کردم و به حریم خودم راه دادم

با کسانی هم که صمیمی نبودم یا روابط رسمی یا هر چی....همون اندک حالاتی که از من میبینن تماما و خالصا خودمم

اینکه اینجوری هستم هم نمیگم خوبه یا بده

صرفا دارم میگم که اینجوریم