من میگم رزیدنتای جراحی خیلی گلن بگو نه
کدوم رزیدنتی وقتی 5 صبح میاد بیمارستان شاد و خندونه آخه؟؟ 💔
کدوم رزیدنت ارشد جراحی ساعت 6 صبح بعد از 3 ساعت عمل سخت اینترنش رو گیر میاره میگه بیا بشین برات سی تی توضیح بدم؟؟ 💔💔
جدای ازینکه همشون واقعا خوبن این رزیدنت ارشدمون یچیز دیگه س💔کیس ریپورته واقعا💔
تو اوووووج خستگیش برو ازش سوال بپرس خم به ابروش نمیاره تکیه میده به دیوار و به تماااام سوالاتی که پرسیدی و نپرسیدی خیلی آروم و شمرده و باااحوصلهههه جواب میده و سیر بیماری رو توضیح میده💔 کاری که هیچ اتندی نمیکنه💔
چهل بار یه سوالو ازش بپرس باز توضیح میده این مرد💔 چقدرم خوب و قشنگ و قابل فهم توضیح میده💔 اصن یه پا شوارتز گویاست این مرد💔
کاش میشد بعد اتمام تحصیلش همینجا جذبش کنن و بشه اتند💔
قلبم به درد میاد وقتی به این فکر میکنم که چقدر این گروه جراحی قشنگن💔💔کاش داخلی های وحشی یاد میگرفتن ازشون😑