خیلی اعصابم خرده

فردا و پس فردا امتحان دارم

فردا کشیکم

از 5شنبه تا سه روز کلاسای حضوری داخلی داریم

چهارم کشیک اول داخلیمه

هنوز اصن دقیق تکلیف کشیکا مشخص میس

کشیکای بیمارستان شهر بغلی مشخص میس

همگروهی کشیک فردام یه دختر احمق و 💩💩 که هیشکی ازش خوشش نمیاد خیلی نچسبه

از همسر دلخور شدم

دوست داشتم برم خونه با کلاسا نمیشه برم

امتحان فرمان بایذ بدم

قبلش باید کلاس برم یکی دو بار

کارای پایان نامه م با شروع داخلی میخوابه

هنوز تو سامانه ثبتش نکردم

اعصابم خرده از گشادی خودم

ازینکه پیگیری نمیکنم تنبلم عه

الان دلم میخواد فقط با یکی دعوا کنم

خیلی جلو خودمو گرفتم که این دختره رو مسخره ش نکنم و بد باهاش حرف نزنم

عه 

عه 

عه