دکتر ت گفته بود برای 4شنبه پلی میوزیت رو بخونید و خب میتونم برای خوندن اون گشادیمو کاریش کنم ولی مامانم زنگ زد و گفت رو دستش یه ضایعه ای هستش که تقریبا 20 روزه هست...و باااااز هم من سر مامانم استرس گرفتم و دست و پامو گم کردم  :(

اولش فکر کردم یوقت قارچ نباشه ولی عکسشو دیدم بیشتر شبیه اگزما بود  :(

کاش انقدر سر خانواده م خودمو گم نمیکردم....