یه بیماری داریم تو بخش روماتو کیس still که اینترنش منم

دوشنبه تقریبا حول و حوش ساعت12 ظهر کاملیا زنگ زد مریضت بدحال شده رزیدنت میگه بیا. هنوز سوار آسانسور نشده بودم ک برم و سریع خودم رو رسوندم

 chest pain(درد قفسه سینه)  گرفته بود با تنگی نفس

سریع براش اکسیژن گذاشتن و سچوریشن چک کردیم و نوار قلب گرفتیم و تروپونین ارسال شد براش

با اکسیژن در حد شاید 5 درصد بهتر شد ولی هنوزم درد داشت و مورفین گرفت

سچوریشنش خوب بود ولی برادیکارد...از 80 و خرده ای همیشگیش رسیده بود به 60 تقریبا...

یکم ک حالش بهتر شد رزیدنت منو آف کرد و چون کشیک بودم رفتم چون تایم تحویل نزدیک بود

4شنبه صبح ک رفتم...

سی تی شده بود....اکو شده بود و PAP=50 گزارش شده بود

نوارش جالب نبود و همچنین سی تی....گفتن احتمال آمبولی ریه!!!

براش درخواست سی تی آنژیو شد و CCU ادمیت شد

وقتی اتند گفتش بره CCU اشک تو چشمام جمع شد...

خیلی وقت بود واسه مریضی اینطور ناراحت نشده بودم

امیدوارم حالش خوب بشه