هوا خییلیییی سررردهههه
یخخخخ زدممم
همه لباسای گرمم هم خونه س
امروز خاله م که رفته بود شهرمون برمیگشت میتونستم بگم اون بیاره ولی دیشب سر قضیه ای انقدر از دست همسر دلخور شدم که اصن دلم نمیخواست چیزی ازش بخوام!
ازونورم واقعا باید واسه تولد همسر پول جمع کنم که میخوام واسش کت بخرم!! اگر بتونم2 تومن کنار بذارم خیلی خوب میشه ولی واقعا حقوقم نمیرسه و دوست هم ندارم از همسر پول بگیرم!!
آخر ماه هم نوبت لیزر دارم هم نوبت دکتر پوست که دوتاش رو هم حداقل 1و 500 میشه!!
میمونه فقط حقوق آبان و آذرم که باز آخر آذر باید پول بدم واسه دکتر پوست که هر دو ماه میرم و پوستم هنوزم مث روز اوله و بجز کمتر شدن چربیش هنوز هیچ تغییری نکرده بعد5 ماه!!!
وام دانشجویی هم دوست ندارم بگیرم چون تا حالا نگرفتم
یکی از بچه ها پیشنهاد داد کشیک 19 م ش رو بخرم تقریبا700 تومن ولی ازونورم کشیک دادن واقعا استرس زاست برام خصوصا که مورنینگ فرداش اتندای خیلی گیری هستن
واقعا نمیدونم چیکار کنم
کمرم هم جدیدا خیلی درد میکنه و لازمه ک برم دکتر ولی میدونمMRI مینویسه ک باز واسه اون پول ندارم😞
چقدر پول نداشتن سخته....