پست کشیک دو ساعت فقط عین جنازه خوابیدم بعدش بیدار شدم و با فاطمه رفتیم جنگل پیاده روی و خب خوب بود برام  :) 

با اینکه در وضعیت پست کشیک خیلی بیشتر خسته م کرد و الان دلم میخواد بیهوش بشم ولی گشنگی نمیذاره ولی باعث شد که خیلی ذهنم از مسائل آزار دهنده دور باشه حداقل تو این3 ساعت

 

+فردا روز اول روتیشن غدد و با اتندی که خیلی گیر میده و سوال میپرسه

من واقعا الان جوووون درس خوندن ندارم

بذاریم ایشالا از فردا میخونم!!!

این اتندمون خودش خیلی باسواد و آدم حسابیه و اگر کسی بلد نباشه یا چرت و پرت بگه خییللیی بدش میاد

همونقدری ک خودش باسواده شوهرش بیسواد و به درد نخوره  :))  :||