پست کشیک دو ساعت فقط عین جنازه خوابیدم بعدش بیدار شدم و با فاطمه رفتیم جنگل پیاده روی و خب خوب بود برام :)
با اینکه در وضعیت پست کشیک خیلی بیشتر خسته م کرد و الان دلم میخواد بیهوش بشم ولی گشنگی نمیذاره ولی باعث شد که خیلی ذهنم از مسائل آزار دهنده دور باشه حداقل تو این3 ساعت
+فردا روز اول روتیشن غدد و با اتندی که خیلی گیر میده و سوال میپرسه
من واقعا الان جوووون درس خوندن ندارم
بذاریم ایشالا از فردا میخونم!!!
این اتندمون خودش خیلی باسواد و آدم حسابیه و اگر کسی بلد نباشه یا چرت و پرت بگه خییللیی بدش میاد
همونقدری ک خودش باسواده شوهرش بیسواد و به درد نخوره :)) :||
+ نوشته شده در شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت 19:28 توسط Gozal
|