لعنت بر زبانی ک بی موقع باز گردد
امروز بجای اتندی ک قرار بود بیاد و بپرسه یکی دیگه اومد
خانوم دکتر جوون و خوشگلمون که من از ظاهرش خیلی خوشم میاد
هم خوشگله هم خوش تیپه هم فوق تخصص غدده هم فک کنم تازگیا متاهل شده یا نشده اینو نمیدونم!!
خیلیم من دوستش دارم ولی خب اینم خیلی سوال میپرسه که میشه یه پوئن منفی براش :)))
حالا داشتیم از ازمایشاتی ک برای دیابتی ها میخوایم میگفتیم ک من گفتم تو جدولش نوشته بود سطح ویتامین b12 هم چک میکنیم پرسید: سطح خونیش بنظرت مهمه؟؟ منم گفتم راستش برای خودمم سوال شده بود و میخواستم بپرسم...گفتش برو بخون فردا جوابشو بیار :||||
بدم میاااددد...خو بگو دیگه خوشگله...
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت 16:47 توسط Gozal
|