شنبه کشیک بودم
یه کشیک مسخره!
یه عکس از خودم دارم اول کشیک ساعت 4 عصر
یه عکس دیگه دارم ساعت 12 شب
عکس اول تر و تمیز و خوشگل
عکس دوم درب و داغون و خسته و له :)))
به شکل واضحی تو عکسا پیداست :))

اینم یه عکس بمونه یادگاری از پست کشیک و 30 آبان 1400
اولین روز روتیشن هماتو :)
+به شکل مسخره ای لاغر شدم :||
+ نوشته شده در دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت 18:24 توسط Gozal
|