شنبه کشیک بودم

یه کشیک مسخره!

یه عکس از خودم دارم اول کشیک ساعت 4 عصر

یه عکس دیگه دارم ساعت 12 شب

عکس اول تر و تمیز و خوشگل

عکس دوم درب و داغون و خسته و له  :))) 

به شکل واضحی تو عکسا پیداست  :))

 

اینم یه عکس بمونه یادگاری از پست کشیک و 30 آبان 1400

اولین روز روتیشن هماتو  :)

+به شکل مسخره ای لاغر شدم  :||